• Fysieke winkel
  • groot assortiment
  • altijd goed advies
  • eerlijke prijzen
  • service aan huis
  • goed bereikbaar

Zoeken

Stel uw vraag


FAQ

Hoe bestel ik een scootmobiel?

 Via de webshop

Hoe kan ik betalen?

Als u een scootmobiel, rollator of iets anders bij ons koopt dan kunt u op twee manieren betalen:

  • U betaalt contant
  • U maakt het geld over waarna we een afspraak maken voor de aflevering van het product bij u thuis

Wat is de levertijd?

De gemiddelde levertijd is een week. Wij streven ernaar om het door u bestelde product zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. De aangegeven prijzen zijn afhaalprijzen inclusief BTW.
Gratis levering in de gemeente ‘s Hertogenbosch en in goed overleg leveren wij tegen een redelijk tarief ook buiten de regio.

Houdt u er rekening mee dat in de vakantieperiode de levering enkele dagen kan uitlopen.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Wij versturen de pakketten via TNT Post. Hierdoor weten wij niet wanneer het pakket wordt bezorgd. Remboursleveringen vinden niet plaats op zaterdagen. Het leveren en monteren
van bedden wordt in goed overleg vastgesteld. U kunt wel aangeven wanneer uw pakket door ons verzonden moet worden.

Is het mogelijk dat ik de bestelling zelf kom ophalen?

Nee, we laten de bezorging doen via TNT Post of bezorgen uw bestelling bij u thuis.

Levert de Ouderdomsshop.nl ook buiten Nederland?

Ja, op verzoek levert de Ouderdomsshop.nl ook in het buitenland. Daarvoor worden wel extra (verzend)kosten in rekening gebracht. Per artikel wordt ook bekeken of
verzending haalbaar is.

Krijg ik een vergoeding voor de hulpmiddelen die ik nodig heb?

U kunt in principe in aanmerking komen voor een vergoeding van een hulpmiddel (restitutieregeling), afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw type verzekering. Ook kunt u in aanmerking komen voor belastingaftrek (evt. 45%).

Waarvoor gebruikt de Ouderdomsshop.nl mijn e-mailadres?

Voor het versturen van de orderbevestiging en om u te informeren over de bestelling en de voortgang van uw bestelling m.b.t. de voorraad. Als u onze nieuwsbrief wilt ontvangen dan gebruiken wij ook daarvoor uw e-mailadres.

Staat het gehele assortiment van de Ouderdomsshop.nl online?

Het grootste deel van het assortiment dat de Ouderdomsshop.nl aanbiedt staat op onze site. Een klein gedeelte van ons assortiment staat niet online, maar kan per e-mail worden aangevraagd. Als u op zoek bent naar een specifiek artikel, dan kunt u via de e-mail een vraag aan ons stellen.

Hoe kan ik vragen stellen?

Per e-mail: info@ouderdomsshop.nl of per telefoon: 06-38178542.

Hanteert de Ouderdomsshop.nl een minimum aankoopbedrag?

Nee. Wel wordt voor elke bestelling een bijdrage in de verzendkosten van €4,90 en in geval van een groot pakket €7,90 extra in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de €250,00 neemt de Ouderdomsshop.nl de verzendkosten voor haar rekening, met uitzondering van eventuele rembourskosten. Als u onder rembours wil laten bezorgen, betaalt u €7,50 extra.